Všeobecné obchodní podmínky
provozovatel webových stránek - služby Arwen :
Jana Vorlíčková - ochranná známka Anie kartářka
Sídlo podnikání : Světova 523/1, 180 00 Praha 8
Datová schránka : wfqjt46
IČO: 87593637
bankovní spojení: č.ú. 193666609/0600 (dále jen "Poskytovatel")
I. Rozsah, obsah, platnost a účinnost VOP
1) Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují právní vztahy a nároky při smluvním vztahu, který vzniká při poskytování služeb Poskytovatele, jež nabízí na webových stránkách www.arwen-osud.cz a které jsou v těchto VOP blíže specifikovány.
2) Tyto VOP jsou součástí každé uzavřené smlouvy mezi Poskytovatelem služeb a fyzickou či právnickou osobou, která si předmětné služby u Poskytovatele objedná (FO či PO obojí dále společně jen "Klient").
II. Předmět smluvního vztahu a platební podmínky poskytnutí Služby
1) Předmětem smluvního vztahu je závazek Poskytovatele poskytnout Klientovi službu - písemné predikce a odpovědi prezentované a blíže specifikované na webové stránce Poskytovatele https://www.arwen-osud.cz/ (dále jen "Služba"), kterou si Klient objednal níže uvedeným způsobem, a závazek Klienta uhradit Poskytovateli za tuto Službu sjednanou odměnu.
2) Poskytovatel na svých webových stránkách zveřejňuje nabídku konkrétních Služeb. Objednáním kterékoliv Služby Klientem způsobem, který je u každé Služby specifikován, dochází k uzavření smlouvy mezi Poskytovatelem a Klientem, která se řídí těmito VOP.
3) Klient uhradí cenu dle zvolené služby, součtu všech objednaných služeb na bankovní účet Poskytovatele č.ú. 193666609/0600, VS (variabilní symbol) : datum narození objednavatele.
4 ) Uhrazením ceny dochází k uzavření smlouvy a Poskytovatel se zavazuje Službu Klientovi poskytnout způsobem dle čl. III odst. 1 až 5 těchto VOP
5) Poskytovatel není plátcem DPH.
III. Průběh poskytování služby : Písemné predikce
1) Skrze formulář - nákupní košík Klient objednává jednotlivou službu (bližší specifikace u popisu Služby) společně se svým křestním jménem a datem narození , emailem a současně na bankovní účet Poskytovatele č.ú. 193666609/0600, VS datum narození ve tvaru DDMMRR uhradí cenu za Poskytnutí služby totožnou jako uvedl v objednávce.
Jsou-li splněny všechny úkony ze strany Klienta v předcházející odrážce, dochází k uzavření smlouvy a Poskytovatel se zavazuje Službu Klientovi poskytnout .
2) Uhrazením ceny za poskytnutí Služby ze strany Klienta se rozumí připsání požadované finanční částky na účet Poskytovatele.
3) Služba písemné (e-mailové) odpovědi může být Poskytovatelem započata ihned po uzavření smlouvy. Za Službu se považuje samotné provedení věštby - vhled do situace.
Výsledek provedení Služby bude poskytnut Klientovi do max. 14 pracovních dnů od uzavření smlouvy a to v podobě odpovědi na e-mailovou adresu, kterou uvedl v objednávce.
IV. Povaha poskytovaných Služeb
1) Klient bere na vědomí, že Služby Poskytovatele jsou ezoterní a duchovní, založeny na spirituálních naukách, duchovních zákonech . V rámci služeb jsou využívány ezoterické pomůcky (výklad karet, diagnostika karmy atp.).
2) Služba nenahrazuje odbornou lékařskou péči či jakoukoliv obdobnou zdravotnickou péči či metodu! Služby taktéž nenahrazují psychologické, finanční, daňové či právní poradenství. Služby jsou pouhým vodítkem pro vhled do Klientova problému z duchovního - spirituálního , ezoterického - mystického a metafyzického hlediska.
V. Reklamace a možnost odstoupení od smlouvy
1) Klient má nárok reklamovat Službu, která nebyla poskytnuta řádně a včas a v souladu se smlouvou, přičemž se tímto rozumí situace, kdy Služba neodpovídá specifikaci uvedené v těchto VOP a na webových stránkách Poskytovatele www.arwen-osud.cz/. Zejména (nikoliv však výlučně) může být Klientem reklamováno:
- Služba nebyla Poskytovatelem provedena v avizovaném termínu
- Služba nebyla poskytnuta v podobě odpovídající jejímu popisu Poskytovatele
- Délka poskytnutí Služby neodpovídala objednané délce Služby . 1 - 3 věty.
2) Není možné reklamovat obsah VĚŠTBY, sdělení či poselství jako takové ! Tyto sdělení jsou návodem ke zlepšení duchovní a životní cesty Klienta a Klient nese sám zodpovědnost, co s radou učiní.
3) Vadu Služby lze reklamovat nejpozději do šesti měsíců ode dne poskytnutí Služby. Klient zašle Poskytovateli písemné vytknutí vady (za písemné vytknutí se považuje též e-mail zaslaný na adresu aniekartarka@seznam.cz), v němž uvede své osobní údaje (jméno, datum narození, adresu trvalého bydliště), popis Služby, která byla/měla být poskytnuta (včetně termínu zaslání platby za Službu), popis vady Služby a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje .
4) Poskytovatel upozorňuje, že předmětem smlouvy není dodání zboží, ale poskytovaní služeb - odpověď na zadanou otázku, predikce, vhled, poselství, které nelze vzhledem ke své povaze poté, co jsou poskytnuty, vrátit.
V případě reklamace Služby má Klient nárok na:
- dodatečné poskytnutí Služby nebo na poskytnutí náhradní Služby, nebo
- přiměřenou slevu z ceny za Službu, nebo
- odstoupení od smlouvy (pouze v případě, že je vadné plnění Služby podstatným porušením smlouvy, vyskytuje-li se více vad, nebo je Služba vadná opakovaně) a současně
- náhradu za prokazatelně vynaložené oprávněné náklady spojené s reklamací či vadnou Službou
Případná další práva vyplývající z platných právních předpisů nejsou tímto ustanovením dotčena.
5) Poskytovatel Klientovi zašle potvrzení o obdržení reklamace - tj. kdy Klient službu reklamoval, co je obsahem reklamace, čeho se Klient domáhá (jaký způsob vyřízení reklamace požaduje).
6) Poskytovatel má na vyřízení reklamace 30 dní. Poté zašle Klientovi písemný reklamační protokol - potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemně odůvodní zamítnutí reklamace.
7) Není-li reklamace v dané lhůtě vyřízená, má Klient právo od smlouvy odstoupit.
8) Klient či Poskytovatel má právo odstoupit od již uzavřené smlouvy v těchto případech:
- Poruší-li druhá smluvní strana smlouvu podstatným způsobem, Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala, v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není.
- Bez zbytečného odkladu poté, co z chování druhé smluvní strany nepochybně vyplyne, že poruší smlouvu podstatným způsobem, a nedá-li na výzvu oprávněné strany přiměřenou jistotu.
9) Je-li Klientem spotřebitel, má rovněž právo odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní od jejího uzavření, a to bez udání důvodu - všeobecná preambule vztahující se na dodání zboží s výjimkami.
U všech našich služeb je explicitně uvedeno, že Klient objednává službu (ne dodání zboží) a souhlasí s tím, že již nelze od objednané služby odstoupit . Proto toto ustanovení neplatí u služeb . - písemných predikcí.
Odstoupení lze provést tak, že Klient zašle poskytovateli přípis, který bude obsahovat informaci o odstoupení od smlouvy.
Odstoupit nelze od Služby, která již byla provedena.
https://www.coi.cz/novela-zakona-o-ochrane-spotrebitele/
VI. Klient coby spotřebitel
1) Je-li Klientem fyzická osoba, je Klient v postavení spotřebitele požívajícím zvláštní právní ochrany. Není-li kterákoliv informace mající pro spotřebitele význam pro uzavření smlouvy obsažena v těchto VOP nebo na webových stránkách Poskytovatele www.aniekartarka.cz, může se obrátit mailem na Poskytovatele.
2) Kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad Praha 8, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce.
3) Pokud mezi Poskytovatelem a spotřebitelem coby Klientem dojde ke spotřebitelskému sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou , má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení.
Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce - Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz .
Toto právo lze uplatnit do jednoho roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil u Poskytovatele právo, které je předmětem sporu.
4) Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese : https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS
VII. Společná a závěrečná ustanovení
1) Má-li potenciální klient či Klient jakékoliv dotazy, které nejsou těmito VOP či webovými stránkami www.arwen-osud.cz zodpovězeny, může se s dotazem na povahu služby či jiným dotazem souvisejícím se smluvním vztahem obrátit na Poskytovatele prostřednictvím e-mailu aniekartarka@seznam.cz, přičemž mu bude zodpovězeno do 10 pracovních dní na e-mailovou adresu, z níž byl dotaz poslán.
2) Poskytovatel je oprávněn měnit a doplňovat tyto VOP. V případě změny VOP je Poskytovatel povinen uvést, od kdy platí nová verze. Na právní vztahy vzniklé před účinností nové verze VOP se užije jako závazná ta verze VOP, která platila v okamžiku vzniku právního vztahu.
3) V případě, že by některé ustanovení těchto VOP z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí VOP nebo uzavřené smlouvy.
4) Právní vztahy mezi Klientem a Poskytovatelem se řídí českým právem.
Tyto VOP vstupují v platnost dne 11.7.2025 .